Nyhet! Alle som bruker et ACOS produkt, feks WebSak, CMS eller Interact, vil få tilgang til ACOS sine supportsider. Vi gjør alle kunnskapsartiklene tilgjengelig for alle, men holder fortsatt innmelding av sak til dere superbrukere.
Hvem kan være lesebruker?
Alle brukere som er interessert i å lese om produktene og følge nyheter kan registrere seg på https://support.acos.no/ Er det spørsmål rundt pålogging så send e-post til support@acos.no
Informer gjerne i organisasjonen din om denne nye muligheten!
Hvem skal melde inn saker?
I vedlikeholds- og supportavtalen er det gjort en avtale om et maks antall brukere som kan melde saker. Dette gjelder per produkt, og dere må ta en vurdering av hvor mange det bør være, og hvem dette er.
- Det er ønskelig med minst en ansvarlig per fagområde
- Minst en sikkerhetsansvarlig per produkt
- En kontaktperson for beslutninger rundt salg er også ønskelig
Registrer hvem som skal melde sak
Informasjon fra dette skjemaet regulerer hvem hos dere som får tilgang til
- å melde sak
- å se alle innmeldte saker i sin organisasjon.
Informer i organisasjonen hvem som skal melde sak.
Hvilke informasjon blir registrert?
ACOS sitt kunderegister blir oppdatert med navn, telefonnummer, stillingstittel og hvem som har rollene superbruker, IKT-sikkerhetsansvarlig og beslutningstaker (kontraktsansvarlig). Slik kan vi lettere finne riktig person når vi henvender oss til dere.
Hvordan fjerne informasjon om en bruker?
Personen selv, eller en kollega, kan sende inn en sak om at personen skal fjernes i ACOS sine register. Saker som er registrert av personen vil bli ivaretatt videre, men ikke informasjon om personen. Vi registrerer ikke mer informasjon om personen enn det som blir meldt inn i dette skjemaet.
Takk for at du oppdaterer oss om hvem som er våre kontaktpersoner!