• {{sprak.SprakNavn}} {{sprak.SprakNavn}}
  • {{sprakVariabler[s.stegnavn]}}
{{sprakVariabler["AvbrytSkjemaUtfylling"]}}
{{sprakVariabler["InnloggingWizardKreverInnlogging"]}}: {{sprakVariabler["InnloggingWizardValgfriInnlogging"]}}: {{sprakVariabler["SkjemaNavn"]}}
  • {{sprakVariabler['InnloggingWizardTooltip' + innlogging.InnloggingsTooltip]}}

{{sprakVariabler['LoggInnEpost']}}

{{sprakVariabler['InnloggingWizardTooltipEpost']}}

{{sprakVariabler["GlemtPassordTekst"]}}

*{{sprakVariabler["EpostIkkeRegistrert"]}}

{{sprakVariabler["InnloggingWizardKodeIEpost"]}}

{{sprakVariabler["NullstillPassordTekst"]}}

{{sprakVariabler["AktiveringEpost"]}}

{{sprakVariabler["KontoAktivert"]}}

{{sprakVariabler["AktiveringsLenkeUgyldig"]}}

Nettlesersesjonen er utløpt, og utfylling som ikke er lagret kan være tapt. Vennligst last siden på nytt for å fortsette på skjemaet.

Skjemautfylling

Registrer dine superbrukere som skal melde sak

Informasjon før utfylling

Nyhet! Alle som bruker et ACOS produkt, feks WebSak, CMS eller Interact, vil få tilgang til ACOS sine supportsider. Vi gjør alle kunnskapsartiklene tilgjengelig for alle, men holder fortsatt innmelding av sak til dere superbrukere.

Hvem kan være lesebruker?

Alle brukere som er interessert i å lese om produktene og følge nyheter kan registrere seg på https://support.acos.no/  Er det spørsmål rundt pålogging så send e-post til support@acos.no

Informer gjerne i organisasjonen din om denne nye muligheten!

Hvem skal melde inn saker?

I vedlikeholds- og supportavtalen er det gjort en avtale om et maks antall brukere som kan melde saker. Dette gjelder per produkt, og dere må ta en vurdering av hvor mange det bør være, og hvem dette er.

  • Det er ønskelig med minst en ansvarlig per fagområde
  • Minst en sikkerhetsansvarlig per produkt
  • En kontaktperson for beslutninger rundt salg er også ønskelig

Registrer hvem som skal melde sak

Informasjon fra dette skjemaet regulerer hvem hos dere som får tilgang til

  • å melde sak
  • å se alle innmeldte saker i sin organisasjon. 

Informer i organisasjonen hvem som skal melde sak.

Hvilke informasjon blir registrert?

ACOS sitt kunderegister blir oppdatert med navn, telefonnummer, stillingstittel og  hvem som har rollene superbruker, IKT-sikkerhetsansvarlig og beslutningstaker (kontraktsansvarlig). Slik kan vi lettere finne riktig person når vi henvender oss til dere.

Hvordan fjerne informasjon om en bruker?

Personen selv, eller en kollega, kan sende inn en sak om at personen skal fjernes i ACOS sine register. Saker som er registrert av personen vil bli ivaretatt videre, men ikke informasjon om personen. Vi registrerer ikke mer informasjon om personen enn det som blir meldt inn i dette skjemaet.

Takk for at du oppdaterer oss om hvem som er våre kontaktpersoner!

Hjelp
Lukk
  1. Klikk på Hjelpesymbol der du trenger hjelp til utfyllingen.
  2. Skjemaet lagrer svarene underveis i utfyllingen. Hvis du velger å avbryte ved f.eks. å lukke nettleservinduet eller trykke på Avbryt-knappen og deretter bekrefter at du vil avbryte utfyllingen, vil all informasjon bli borte.
  3. Ingenting sendes inn før du selv ber om det, ved å velge Send inn-knappen. Den kommer fram etter at opplysningene er kontrollert og godkjent på oppsummeringssiden.

Bruk og utfylling

Fyll ut feltene.


Felter markert med * er obligatorisk for utfylling.


Du kan være inaktiv i ca. 20 minutter

Vennligst vent...

Loader